amihan.ir
طراحی سایت

مشاوره کسب و کار و برندینگ

مشاوره کسب و کسب و کار:

مشاوره کسب و کار یک فرایند است که در آن یک مشاور حرفه‌ای به یک کارآفرین یا صاحب کسب و کار کمک می‌کند تا بهبود، توسعه و رشد کسب و کار خود را انجام دهد. با توجه بیش از 12 سال سابقه ی کار مالی و اقتصادی و مشاوره و تدرس به افراد و کسب و کار های مختلف به شما مشاوره می می دهیم، کسب و کارتان را اصولی راه اندازی، رشد و توسعه داده و به درآمد بالا برسید.

مشاوره شغلی:

با توجه به تخصص و سابقه ای که در این زمینه داریم می توانیم به شما کمک کنیم تا با یک مشاوره موفق کسب و کارتان را بهبود دهید. بعد از یک مشاوره تخصصی و مفید شما می توانید به نتایج زیر دست یابید.

– افزایش دانش و توانایی کارآفرین یا صاحب کسب و کار

– ارائه راهکارهای خلاقانه و نوآورانه برای حل مشکلات و چالش‌های کسب و کار

– ارزیابی و بهینه‌سازی فرصت‌ها و تهدیدهای موجود در بازار

– افزایش بهره ‌وری و کارایی کسب و کار

– افزایش رضایت مندی و وفاداری مشتریان

– افزایش سود و درآمد کسب و کار

– ساخت یک تیم قوی در کسب و کار

– ساخت سیستم در کسب و کار

– مشاوره در زمینه ی فروش محصول و خدمات در کسب و کار

تحلیل کسب و کار

تحلیل کسب و کار، فرآیندی است که در آن یک تحلیل گر کسب و کار، نیازها، فرصت‌ها، مشکلات و راه‌حل‌های مربوط به یک سازمان یا مشتری را شناسایی، تعریف، آنالیز و مستند می‌کند. تحلیل کسب و کار به سازمان یا مشتری کمک می‌کند تا به اهداف خود برسد، ارزش ایجاد کند، بهره‌وری و کارایی خود را افزایش دهد و رضایتمندی ذی‌نفعان را تامین کند.

تحلیل کسب و کار شامل چند مرحله است که عبارتند از:

1- تجزیه و تحلیل سرمایه‌گذاری: در این مرحله، فرصت‌ها و پروژه‌های ممکن برای سازمان یا مشتری ارزیابی می‌شوند و بر اساس معیارهایی مانند هزینه، بازده، ریسک و تأثیر انتخاب می‌شوند.

2- برنامه‌ریزی و مدیریت نیازمندی‌ها: در این مرحله، وظایف، منابع، روش‌ها و ابزارهای مورد نیاز برای تحلیل کسب و کار تعیین می‌شوند و نیازمندی‌ها به صورت مداوم مدیریت، ارتباط، تغییر و کنترل می‌شوند.

3- استخراج نیازمندی‌ها: در این مرحله، ما با استفاده از تکنیک‌هایی مانند مصاحبه، مشاهده، پرسشنامه، کارگاه‌های تحلیلی و مدل‌سازی، نیازمندی‌های ذی‌نفعان را جمع‌آوری و ثبت می‌نماییم.

4- تجزیه و تحلیل نیازمندی‌ها: در این مرحله ما، نیازمندی‌های جمع‌آوری شده را بررسی، سازماندهی، تفسیر، تأیید و تکمیل نموده و مواردی را که نامشخص، ناقص، متناقض یا غیرقابل انجام هستند را شناسایی و رفع می نماییم.

5- ارتباطات موردنیاز: در این مرحله، نیازمندی‌ها را به صورت شفاهی یا کتبی با ذی‌نفعان ارتباط می‌دهیم و بازخورد آن‌ها را دریافت و در نظر می‌گیریم.

6- تکامل و اعتبارسنجی راه‌حل‌ها: در این مرحله، راه‌حل‌های ممکن برای تحقق نیازمندی‌ها را طراحی، ارزیابی، انتخاب و پیاده‌سازی می‌کنیم و با استفاده از روش‌هایی مانند آزمون، بازرسی، نظارت و اندازه‌گیری، کیفیت و کارایی راه‌حل‌ها را ارزیابی و بهبود می‌بخشیم

طراحی سایت

کلیک کنید